ШАНОВНИЙ ПОБУТОВИЙ СПОЖИВАЧУ!

Для економії свого часу та коштів,

ПЕРЕДАЙТЕ ПОКАЗИ ПРИЛАДУ ОБЛІКУ ДО 1 ЧИСЛА

та сплачуйте за фактично спожиту електричну енергію!

1. Мобільний додаток VIBER-БОТ
2. «Особиста сторінка споживача»www.my.koe.vsei.ua
3. TELEGRAM-БОТ@KYIVOBLENERGOBOT
4. СМС з мобільного телефону на номер(067) 239 7 238
5. Лист на електронну адресуKOE-ORDER@koe.vsei.ua
6. КОЛ-ЦЕНТР за номером(044) 459 07 40


Більш детально за посиланням: http://www.koe.vsei.ua

Кол-центр
(крім питань приєднань)
Електронні
звернення
(044) 459-07-40
Info.Koe@koe.vsei.ua
01.08.2018

Це важливо: змінено терміни щомісячної оплати та умови відключення/повторного підключення

Шановні споживачі!

Повідомляємо Вам, що на виконання вимог Закону України «Про ринок електричної енергії» Національною комісією, що здійснює державне регулювання в сферах енергетики та комунальних послуг, прийнято нормативні документи, які регулюють взаємовідносини сторін в процесі розподілу та постачання електричної енергії, серед яких: Кодекс системи передачі, Кодекс системи розподілу, Кодекс комерційного обліку електричної енергії, Правила роздрібного ринку електричної енергії.

З набранням чинності даними документами, попередні нормативні документи з питань постачання електричної енергії втратили чинність. Згідно з новими нормативними документами, терміни щомісячної оплати та умови відключення/повторного підключення дещо змінились. Так, рахунок за спожиту електричну енергію оплачується протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду, якщо договором не встановлено інший термін.

Припинення постачання електричної енергії споживачу у випадку наявності заборгованості з оплати за спожиту електричну енергію здійснюється електропостачальником за умови попередження споживача не пізніше ніж за 10 робочих днів до дня відключення.

Відновлення електроживлення таких електроустановок здійснюється протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості тільки після усунення споживачем порушень (заборгованості) та відшкодування споживачем витрат на здійснення робіт з припинення та відновлення електроживлення електроустановки. Наголошуємо, що незалежно від суми боргу за спожиту електричну енергію, оплата за повторне підключення, в залежності від складності підключення, складає від 200 до 550 грн.

 

Шановні Споживачі,

вбережіть свій сімейний бюджет від зайвих витрат, а себе – від незручностей: щомісячно вчасно та в повному обсязі сплачуйте за спожиту електричну енергію!