До уваги побутових Споживачів!

Для проведення нарахувань за фактично спожиту електричну енергію, ПрАТ «Київобленерго» наголошує на необхідності передавати покази Ваших приладів обліку до 01 числа кожного місяця;

Для цього, Ви можете скористатись наступними сервісами передачі показів:

1. VIBER-БОТ за QR-кодом
2. TELEGRAM-БОТ, контакт@KYIVOBLENERGOBOT
3. «Особиста сторінка споживача»www.my.koe.vsei.ua
4. КОЛ-ЦЕНТР за номером(044) 459 07 40
5. Особисте звернення в пункт обслуговування 
6. СМС з мобільного телефону на номер (067) 239 7 238 згідно формату: 
Тип лічильникаФормат СМС повідомлення
звичайний[Особовий рахунок][пробіл][показ]
двозонний[Особовий рахунок][пробіл][Ніч][пробіл][День]
тризонний[Особовий рахунок][пробіл][Пік][пробіл][Напівпік][пробіл][Ніч]

Питання приєднання

(044) 494-43-20
Кол-центр

(крім питань приєднань)

(044) 459-07-40

Одним із ключових пріоритетів роботи ПрАТ "Київобленерго" є забезпечення високого рівня якості обслуговування наших споживачів. Для нас важлива думка кожного нашого клієнта!

Кожен громадянин має право написати звернення, скаргу або подати запит для отримання інформації, яка його цікавить.

Загальні норми щодо порядку подання та розгляду звернень регулюють Закони України "Про звернення громадян", "Про доступ до публічної інформації" та "Про захист прав споживачів".