До уваги побутових Споживачів!

Для проведення нарахувань за фактично спожиту електричну енергію, ПрАТ «Київобленерго» наголошує на необхідності передавати покази Ваших приладів обліку до 01 числа кожного місяця;

Для цього, Ви можете скористатись наступними сервісами передачі показів:

1. VIBER-БОТ за QR-кодом
2. TELEGRAM-БОТ, контакт@KYIVOBLENERGOBOT
3. «Особиста сторінка споживача»www.my.koe.vsei.ua
4. КОЛ-ЦЕНТР за номером(044) 459 07 40
5. Особисте звернення в пункт обслуговування 
6. СМС з мобільного телефону на номер (067) 239 7 238 згідно формату: 
Тип лічильникаФормат СМС повідомлення
звичайний[Особовий рахунок][пробіл][показ]
двозонний[Особовий рахунок][пробіл][Ніч][пробіл][День]
тризонний[Особовий рахунок][пробіл][Пік][пробіл][Напівпік][пробіл][Ніч]

Питання приєднання

(044) 494-43-20
Кол-центр

(крім питань приєднань)

(044) 459-07-40

ПрАТ “Київобленерго” активно впроваджує політику „Безпека понад усе”, яка є одним з головних пріоритетів компанії

Українська компанія є лідером галузі в сфері безпеки, як серед споживачів, так і своїх співробітників. Компанія ПрАТ "Київобленерго" - постійно організовують уроки безпеки в місцевих школах. Систематично проводиться роз`яснювальну робота: розміщуються постери з правилами безпеки, друкуються інструкції по безпеці населення в пресі, організовуються тематичні конкурси серед школярів.

Постери з правилами безпеки

ПрАТ "Київобленерго" періодично готує та розповсюджує спеціальні постери з правилами безпеки для населення. Такі матеріали нагадують споживачам про елементарні правила користування електричною енергією, які необхідно дотримуватись у повсякденному житті. Постери з правилами безпеки розміщуються у центрах обслуговування, приміщеннях районних підрозділів Київської області. ПрАТ "Київобленерго" друкує інструкції та інші матеріали про безпеку населення у регіональній пресі. Також застережну інформацію енергетичної компанії кожен споживач періодично отримує на зворотній стороні рахунку.

 

Інструкції по безпеці населення

Компанія ПрАТ «Київобленерго» друкує інструкції та інші матеріали про безпеку населення у регіональній пресі. Також застережну інформацію енергетичних компаній кожен споживач періодично отримує на зворотній стороні рахунку.

Постери для рибалок

З метою уникнення нещасних випадків серед населення компанія підготувала спеціальні постери для рибаків. Яскраві зображення попереджають людей, які захоплюються рибалкою, про небезпеку знаходження біля високовольтних ліній. Такі постери будуть розміщені поблизу водоймів. Адже сьогодні відомі випадки, коли рибалка поблизу високовольтних ліній завершувалась нещасними випадками.

Безпека для дітей

Компанія у рамках політики “Безпека понад усе” приділяє особливу увагу дітям. Так, у середніх школах Київської області проводяться спеціальні уроки з електробезпеки. Аби зацікавити маленьких школярів проводяться конкурси на найкращий малюнок з електробезпеки. Діти мають чудову нагоду продемонструвати не лише свої художні здібності, а й знання правил електробезпеки.